вторник, 2 февраля 2016 г.

Програма підтримки українців у Варшавській школі "Логос"

Аня закінчила 3 семестр спеціальності "Адміністрація" заочної школи для дорослих "Логос" і ділиться своїми враженнями з українцями, які хочуть здобути освіту у Польщі.

- Аню, яке твоє загальне враження від навчання у школі "Логос"?
- Мені вчитися в "Логосі" - просто, цікаво і приємно. Я знайшла тут багато друзів. У групі -  ми всі з України. Хтось переїхав уже давно, жив і працював в Польщі. Хтось приїхав спеціально на навчання. 

- Це особлива програма школи для підтримки українців. Але ж навчання все-одно відбувається польською мовою. Чи не складно це?
- Мені не складно, бо я вже давно в Польщі. Лише правничу термінологію потрібно вивчити. Але навіть ті, хто лише приїхав на навчання, теж справляються. Вчать самостійно. А викладачі відносяться з розумінням, додатково пояснюють, готують презентації, щоб ми краще могли розібратися.

- Які твої плани після закінчення школи?
- Хотілося б працювати за спеціальністю, адміністратором або секретарем в офісі. Я вже навчаюсь півтора роки. Мені ще залишився останній 4 семестр довчитися, до червня. 

- Бажаю Вам Анно якнайкраще закінчити останній сесместр і отримати диплом про закінчення школи! Нехай він допоможе покращити Ваше життя в Варшаві!

Щоб подати заявку на навчання або дізнатися більше, звертайтеся до адміністрації школи "Логос" (українською або польською мовою). 

Контакти:

ul. Bagno 2, piętro 11 lok.67 klatka A, Warsaw, Poland
e-mail. szkolylogos@gmail.com
tel. 885 777 902, 885 777 901, 697 777 905
www.facebook.com/logos.warszawa


Юлія Гончар спеціально для Media IC






Комментариев нет:

Отправить комментарий