Як визначити власну цифрову комунікативну стратегію, розповіли технічні консультантки з Кремнієвої долини під час тренінгу Tech2Empower, що відбувається 27-29 вересня у Києві у співпраці Wake, УЖФ та America House.
По-перше потрібно відповісти собі на запитання: яку аудиторії Ви намагаєтесь охопити. Визначтесь, хто ті люди (донори, прихильники, користувачі), впливові особи (посадовці, журналісти, підприємці), організації (партнери, організації, органи влади), до яких Ви хочете донести інформацію.
Фото Heather Ramsey |
Перш ніж, розпочати комунікативну діяльність в Інтернет, важливо визначитись із власною стратегією.
Юлія Гончар з експертками Tech2Empower |
Другий крок - сформулюйте мету. Пам'ятайте, що мета повинна бути конкретною, вимірюваною, досяжною, реалістичною і з визначеними часовими рамками.
По-третє, пам'ятайте про форму подачі інформації враховуючи такі критерії: історія про себе, історія про нас, історія сьогодення.
Четверте, використовуйте ефективні онлайн інструменти, щоб візуалізувати свою інформацію.
Така побудова стратегії умовна називається POST
На думку, експерток Tech2Empower, вона призведе до успіху Вашої цифрової комунікативної стратегії. Тож бажаємо успіху в Інтернет спілкуванні.
Розвивайтесь і експерементуйте разом з нами!
Юлія Гончар, спеціально для Media IC
Комментариев нет:
Отправить комментарий