среда, 9 сентября 2015 г.

Чому українці обирають школу Логос у Варшаві

Чимало українців, які прагнуть зробити кар'єру у Польщі, йдуть навчатися до заочної поліцеальної школі ''Логос''.


Наталя, професійний бухгалтер із багаторічним стажем у бізнесі, вищої освітою і знанням англійською, вирішила подати документи до ''Логосу'', одразу з прийттям рішенням про переїзд до Варшави. Цієї осені вона стане першокурсницею спеціальності ''Технік рахунковості''.

- Наталю, чому вирішили навчатися? Адже вже маєте освіту, зайнятість у Польщі?
- Я вважаю, що вчитися і розвиватися потрібно завжди. До того ж я зможу більше дізнатися про особливості бухгалтерії в Польщі, про Європейську економіку законодавство. Це дуже важливі знання для мене особисто і для кар'єрного розвитку у Польщі.

- Але ж Ви тільки нещодавно переїхали. Напевно, маєте багато клопотів у зв'язку з облаштуванням на новому місці. Чи вистачить часу ще й для навчання? 
- Школа '' Логос'' заочна. Навчання відбувається лише кожної другої суботи та неділі. Це дуже зручний графік, тому я впевнена, що впораюсь!

- Чому Ви обрали школу ''Логос''? Адже у столиці європейської країни, напевно, дуже багато освітніх можливостей?


- По- перше, я чула багато хороших відгуків про школу ''Логос''. Школа не має вікових обмежень, є безкоштовною. Також я спостерігала за діяльністю школи у мережі Інтернет через сайт, групу у Facebook і мені дуже сподобалось, що ''Логос'', як дружня родина, підтримує своїх студентів, організовує для них заходи, свята, поїздки, допомогає у будь-яких питаннях. Саме тому я вирішила розпочати своє життя і кар'єру у Варшаві разом з ''Логосом''.

- Дякую, Наталю! Зичу вам легкого, приємного і корисного навчання!

А для тих, хто ще тільки думає над можливістю навчання у Польщі, нагадаємо, що прийом документів у заочній школі ''Логос'' триває до 25 вересня 2015 року. Більше інформації про можливі спеціальності та умови вступу дізнавайтеся за контактами Школи "Логос".


Юлія Гончар, спеціально для Media IC 

Комментариев нет:

Отправить комментарий